Garanciális és felhasználási feltételek
Reklamációs protokoll 2025. április 10.-től
Ügyintéző: Jenei-Szabó Bernadett, tel: +36 30 323 1278
A jótálás kötelezettje mindig az eladó (nagyker, patika) nem a tőle vásárló személy.
- 000 Ft alatti termékekre 1+1 év a hivatalos jótállás (kellékszavatosság).
- 000 – 250.000 Ft közötti termékekre a hivatalos jótállás 2 év.
2 éven belüli reklamáció esetén (a vérnyomásmérőhöz csomagolt ajándék adapterre nem érvényes)
- Patika
- blokk vagy számla szükséges, a patika cserélje ki a terméket új termékre a vásárlónak
- ez vonatkozik a vérnyomásmérőre, inhalátorra egyaránt
- vegye fel az ügyintézővel a kapcsolatot vagy a képviselővel, aki szintén az ügyintézőnek jelzi, a problémát
- postával visszahozatjuk (csere címke) a reklamációs terméket és küldünk helyette egy új terméket
- Nagyker
- blokk vagy számla szükséges, a patika nagykeren keresztül érvényesíti a cserét, a vásárló ebben az esetben is azonnal kap egy új terméket
- a patika a nagykertől cserét vagy jóváírást kér
MedhUSA vérnyomásmérőknél (10 év patikagarancia)
2 évet meghaladó készülék esetén + 8 év garanciát adunk, ha a vásárló regisztrált a MedhUSA oldalon a vásárlástól számított 2 éven belül.
https://medhusa.hu/keszulek-garancia-regisztracio
A garancia csak a készülékre érvényes, a mandzsettára és az ajándék adapterre nem!
Kivételt képez még ha a készüléket nem a helyes használattal összefüggően érte meghibásodás, pl. lejtették, beázott stb.
Ebben az esetben a vásárló tudja érvényesíteni a garanciát, tehát a vásárló beküldi saját költségén a terméket, bevizsgáljuk és egy hibátlanul működő készüléket küldünk vissza.
A regisztrációt vissza tudjuk ellenőrizni az MedhUSA oldalon.
Bevizsgálás menete:
- beérkezéstől számított maximum15 munkanapon belül bevizsgáljuk, ha nem javítható további 8 napon belül cseréljük vagy visszatérítjük az árát
- a postaköltség és a bevizsgálás költségei a vásárlót terhelik
- a bevizsgálásról minden esetben jegyzőkönyv készül